Woning is opgeleverd

Bouwkundige klacht

Technische Klachtenlijn voor vragen van technische en garantie-technische aard

Maandag tot en met donderdag
8.00-12.00 uur
T: 0182-59 29 89
E: klachten@woningborggroep.nl

Uw woning is onder garantie gebouwd. Hopelijk geniet u met volle teugen van uw nieuwe woning. Het kan gebeuren dat er zaken spelen met betrekking tot de garantie van uw woning. Alle informatie over klachten aan uw woning leest u hier. Kijkt u ook eens bij veelgestelde vragen.

Garantieklachten

Als zich problemen aan uw woning voordoen, dient u eerst een schriftelijk verzoek tot herstel te sturen aan de garantieplichtige bouwondernemer. Vul hier het formulier Verzoek tot herstel in en uw klacht wordt verstuurd naar de bouwondernemer met een kopie naar Woningborg. 

Garantieklachten en uw bouwonderneming is failliet

Is uw bouwonderneming failliet en heeft u klachten over de woning die onder de Woningborg-garantie vallen, vult u dan het formulier Beroep op de herstelwaarborg in. Lees meer  

Bemiddeling

Lukt het niet om met de ondernemer overeenstemming te bereiken over de wijze waarop de opleveringsklachten of de garantieklachten worden afgewikkeld, maar wilt u er met elkaar nog wel op een minnelijke wijze uit komen, dan kunt u Woningborg kosteloos om bemiddeling vragen. Vul hier het formulier Bemiddeling in. Lees meer 

Beroep op de herstelwaarborg naar aanleiding van een vonnis

Is er een vonnis geweest van de Raad van Arbitrage voor de Bouw (RvA), dan kan in een aantal gevallen Beroep op de herstelwaarborg worden gedaan. Lees meer 

Overige vragen

Belt u met ons algemene nummer 0182-58 00 04 of mailt u naar info@woningborggroep.nl.

Van 24 december 2018 t/m 1 januari 2019 zijn we gesloten

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wij gebruiken cookies om deze site optimaal te laten werken. Lees hier meer over cookies. Akkoord