Onderhoudsfase

Klachten van eindgebruikers kunnen aanleiding zijn voor langdurige en veelal kostbare trajecten, waar veel inzet van mensen en middelen mee gemoeid is. Om grip hierop te krijgen (en te houden), is het belangrijk om organisatorisch maar ook inhoudelijk goed te sturen. Daarom ook is het raadzaam om voorafgaand aan een discussie tussen partijen, eerst feitelijk onderzoek te laten verrichten. Zo voorkomt u langslepende klachten. In dit geval door duidelijke berichtgeving te doen omtrent randvoorwaarden en verantwoordelijkheden binnen deze belangrijke fase.

Door de gecumuleerde ervaring van de Woningborg groep in het uitvoeren van plantoetsen, inspecties, bemiddelingen, vaststelling van schadeoorzaken èn parate kennis, ondermeer opgedaan door analyses van arbitrale vonnissen, kan Woningborg Advies u daarin als geen ander helpen.

WBA Onderhoudsfase

Onze diensten in de onderhoudsfase

Consultancy en advies

Wij gebruiken cookies om deze site optimaal te laten werken. Lees hier meer over cookies. Akkoord